And I love you, can you feel it now?


Dagarna har rullat på sen måndags.
I tisdags letade vi frissörer, en intressant sysselsättning. Ja! och vi testade olika dialekter också.
I onsdags slet jag nästan av mig håret, ack! Svensk handboll gör mig galen!
Natalie och Sofie var uppe lite länge för vilket leder mig vidare till torsdagen då en Natalie låg i sängen och en halvtmedvetande Sofie tränade styrketräning med mig. Det var (inte) vackert!
(jag vet inte varför detta skrivs i kursivstil)
Hur som helst!  torsdagen fortsatte, jag blev sen till svenskan och efter skolan köpte jag en fin present till min storebror som dagen till ära fyllde år.
Efter det följde gymnasiemässa och såklart, Anders och Måns.
Idag; Träning (bevisligen en bra sådan) och kalas för den där broderna som fyllde år.
Han fick Fever ray, jag fick Neil Young.
Att ge bort skivor gillas av oss.

NU; Lyssna på nya skivan, liking so far.
SEN; film?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0