Det dom tänkt ge till oss imorgon kan vi ta redan idag!


Jag har av någon anledning, jag skyller på katten, fått utslag på magen, ryggen och armarna. Usch! Det kliar och är otroligt besvärligt.
Men istället för att rulla tummarna beslutade jag mig för att leta upp lite salvor.
Jag hittade tre och nu testar jag dom enligt alla forskningens testningsregler.
Jag skriver upp resultat och betygsätter.
Det ska göras på rätt sätt!
En spännande kväll!

Våra katter tycks alltid hamna på helt fel ställen.
Exempel på ställen där katter inte ska vara är;
* Taket på en rullande bil!
* I moterhuven på en bil!
* I blomkrukan!
* Högst upp i ett träd!
Dessvärre är katter inte värst smarta och under de senaste dagarna har en av våra katter befunnit sig just högst upp i ett träd. Det hela såg egentligen ganska festligt ut, men det var ju hemskt synd om den lilla krabaten.
Som tur var klättrade han ner just precis när jag var påväg att dra på superhjälte dräkten och rädda honom.

Slutet gott, (nästan) allting gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0