I´ll come running with my heart on fire!


Josefin är galen och jag lyckades glömma hur man göra frivändningar i ungefär 5 minuter !
..och mamma bjöd på kalas.

Jag och Sandra har en lista där vi bockar av folk som vi har träffat på lovet, den finns egentligen inte i verkligheten, bara i fantasin.
Ta inte detta på fel sätt, det är en bra lista. Det är svårt att hinna träffa alla dessa trevliga människor under en helg. Därför är lov den bästa tiden att utföra denna sortens ärenden. Man vill ju inte tappa kontakten!

Därför! ska jag, imorgon, åka skridsko med ett x-antal människor! SCORE!

och! jag har även åstakommit en väldigt wonderfull upptäckt! just idag faktiskt!
Det kan faktiskt vara så fint ställt att jag börjar skolan den 11e och inte den 7e som jag tidigare trott. FINT! B-)

Att vara medvetet omedvetande är också fint, det var jag igår.
Jag försökte medvetet omedvetande nästan missa bussen, eftersom detta skulle leda till att jag och mitt så kallade entourage skulle behöva springa till bussen, detta skulle vara bra eftersom det var..hmm, how am I gonna put it?....SVINKALLT!
Men eftersom jag omedvetet berättade detta för min följeslagare blev de medvetna om min plan och protesterade starkt!
Det slutade på något vis ändå med att vi sprang till bussen! score!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0