Kom inte för nära, du vet hur jag är.


Aah, fredag!
Fram och tillbaka, hit och dit, upp och ner!
Men först skola, en ganska intressant kemilabb och jag slog på min tänktänktänk-look. Det fungerade bra, jag såg intelligent ut :)
Jag, Mega Maria och Super Natalie trillade in på en thairestaurang och impulsiva som vi är blev det kvällsmat där. För att göra vardagen ännu lite mer spännande sprang vi till bussen för att sedan märka att vi missat den. Vi springer vidare till hemmakväll och springer tillbaka. Ja, mest för skojsskull.
Eftersom vi redan är sena till träningen drar vi bort till ishallen och letar efter is. :)
Hopphopp och sen blev det myskväll hos Super Natalie med Mega Maria.
En egenkomponerad beat it-dans och körsång.

Hej på dig!

http://letitgrow.blogg.se/images/2008/anders_22717487.jpg
Varning för ras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0