Skate it till you break it!


- Du borde nog hålla dig till friidrott du!
Blev dagens kommentar, och ja dom har nog rätt. Jag borde nog hålla mig till friidrott!
Att åka skridsko är inte min grej!
Men inte lät jag min oduglighet stoppa mig! Jag gjorde sannerligen så gott jag kunde och tillslut gick det faktiskt helt okej med tanke på min nästan obefintliga erfarenhet. Jag försökte därför istället stajla med personligarekord i knäböj, det uppskattades inte så mycket som jag förväntat.
Jag klargjorde väldigt tidigt för mina följeslagare att jag hade en trillgaranti, emellertid lyckades jag ändå bara trilla en gång och såg detta som en succé!
Korvgrillning blev det också, fint ska det va!
..och det hela slutade med "på spåret" hemma hos Nilla, usch!
Geografi tycks inte heller vara min grej!

Alltså kan dagen sammanfattas som i helhet väldigt bra!

Egentligen skulle det ligga en bild från isen här, men jag märkte precis att jag bytt dator. OJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0