Är du sann eller falsk, offer eller tyrann


Bevisligen tycker jag om secondhand. Bevisligen eftersom jag idag har köpt två plagg på secondhand, ack vilka fynd! Nu är jag ju inte den som brukar fota mina grejer och sedan lägga upp bilderna på bloggen...så vi fortsätter nog med det.
Jag fick träffa Elin och Josefin idag, som förövrigt också gillar secondhand. Ja och Josefin ska flytta till Borlänge och hennes hand skakar efter mycket shopping.

Imorgon åker jag till Färöarna. Färöarna!!!!? tänker du nog, ja och om du är cool lägger du kanske till något i stil med "Say whaaaat!?"
Men det är sant, jag ska till kalla, blåsiga, regninga färöarna och hör och häpna; för att tävla!!
Det ska bli otroligt spännande! Mest för att jag menar det är ju Färöarna!!! men också för att det ska bli spännande att se om Jakob kommer i tid till tåget imorgon.

fina påsar


Kommentarer
Postat av: Anonym

han hade nog kommit i tid om jag hade fixat lite sköna väckarklocka-ljud. Elin kommer ju vakna som om det vore en kalldusch! (Y)

2010-07-13 @ 22:36:51
Postat av: Anonym

Skakningarna var INTE nådiga, jag har aldrig sett något liknande! (NOT.)



Fina påsar var det, ja. :)



And yeah - say whaaaaaaaaaat?

2010-07-14 @ 22:56:13
Postat av: Mattias Abulu

SV: Arvidsson! :) visste inte att du bloggade. Men nu vet jag! ;) ja, äntligen!! :D blev faktiskt rejält sugen efter gårdagen. Tycker du? Tack!^^ det känns mycket bättre jämfört med förra sommaren. Jag ska hoppa i Uddevalla och Bohusspelen. När blir nästa tävling för dig? Kram

2010-07-20 @ 13:48:14
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0