I've been looking at the sky 'cause it's making me high.


Min köttiga dag;
Jag gick upp, drog på mig tightsen och begav mig för att styrketräna. Efter en hel del biffträning åkte jag hem och då var den äntligen dags för Carolina aka Klüftpotatitsen att hoppa längdkval och vilken längdkval sen! Jag satt och gömde mig bakom soffan, ja se! så spännane var det! och en finalplats är hon värd!

Sen fortsatte äventyret mot Hässleholm och hårsalongen. Jag lyckades gå in till fel frisör, ett pinsamt misstag måste jag säga. aja jag hamnade rätt tillslut.
Sen väntade optikern Ulf och nästa vecka ska jag pröva nya glasögon!
Därefter (shit det tar aldrig slut!) tog jag tåget till Malmö och mötte storebror Jojje med flickvän Amanda. Jojje och jag tog en fika och sen åkte han hem.
Vidare mot ICA för en ICAdejt med Natalie. Jag köpte en massa frukt som senare blev uppäten då tre hungriga idrottare joinade mig, Natalie och Susannanas hemma hos Nats för att titta på film late night.

Nu är jag hemma trött och glad.


HowlinPelleAlmqvist2.jpg image by Jejenn
'cause I'm back. Back in black!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0