Mina tankar kladdar ner dig, mina händer torkar av.


Det blev en spännande torsdag minsann. Planen var att jag skulle åka hem och sova men planerna ändrades när Natalie sa "Vi kan väll åka till Lund!" För se jag älskar Lund! på alla sätt och vis.
Vi satte oss på bussen tackade gud för sommarkort och begav oss mot centralen och Lund. Saken vara bara den att Natalie inte älskar Lund lika mycket som jag gör. Hon började därför föreslå nya städer att åka till, förslag som Ystad och Landskrona kom upp men jag dissade dom direkt. Med all rätt!
Sen föreslog hon Helsingborg och då slog det mig! Helsingborgsfestivalen! Upp me Iphonen Iffe för att kolla datum med mera och ja Helsingborg blev det.
Vi gjorde sånt man brukar göra på festivaler förutom att gå på bajamaja, för nej! det kostade minsann 5kr! Rix FM var där och ställde till mig ståhej. Inte riktigt min grej! Men jag dansade på ändå och hade allmänt trevligt.
Natalie ville utforska Helsingborg och drog med mig på en busstur med helsingborgs buss nummer fem. För femman går alltid hem, alltid!! Förutom i torsdags. Vi åkte till ingenstans och tillbaka.
Vi fick även se Malmös första ägare av en Iphone4, magiskt!






..och jag säger baby, det finns en sak som alltid består.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0