Can we bring yesterday back again, Because I know how I feel about you now.


Eftersom detta är sista skolveckan innan lovet och de flesta betygen är satta och böcker är inlämnade har många av våra lektioner fallit bort. Skönt tänker jag!
Så istället för att traska till skolan begav jag mig till träningen extra tidigt. En konstig träning blev det också, minsann. Jag sprang både häck och hoppade höjd. Jag var alltså idag en häjdare eller en höck, välj själv!

Efter det åkte jag in till centrum med Susanna, solen tittade fram och jag kände mig stolt som valt att packa med shorts i morse. Jag och Natalie utforskade nya delar av Malmö och även myrorna. På myrorna fann jag min nya väska, bra där!
Roligt var det i alla fall och nu behöver jag bara öva lite på mitt gitarrspel sen är jag redo för fredag!!


Kommentarer
Postat av: nettan

Hur känns det att utöva höck som jag ?

Fin dag !

2010-06-08 @ 22:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0