God damn!


Så, då har min bror tagit studenten, fransmannen har nästan hoppat 18 meter, jag har varit klantig, mamma har varit trött (måste varit allt lövande!) och jag har nästan hoppat 12 meter.
Dock har inte den feta damen sjungit ännu, alltså är det inte över!
Fler änventyr väntar!!

Förresten fick min bror en ananas i student present, den står här hemma och ser så otroligt ensam ut då studenten är ute och härjar. Man har ju lite svårt att hejda sig liksom! Ananasar tycks dras till mig, eller så är det jag som drar dom till mig(?). Anywho! igår fick jag veta lite förbluffande fakta om ananas, för läskigt nog så är tydligen min farfar expert på ananasar. Iaf, ananasar är kottar som växer på träd!!! (Pine är ju engelska för kotte)
Coolt tänker jag!

godnatt osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0