Jag blir så Dum av dig.


Jag försöker desperat bli en mer aktiv bloggare. Här kommer ett inlägg till om helgens äventyr osv.
Jag inledde dagen med träning på stadion, och badabaaam vad härligt det var. Dock lämnade jag träningen med en ganska ojämn bränna, if you know what I mean!
På bussen hem från Malmö märkte jag att skånetrafikens högsta prioritet inte är luftkonditionering. Jag försökte intala mig själv att det är detta jag har längtat efter. Men när svetten började rinna ner för min rygg blev det nästan för mycket och jag sa tyst till mig själv "klaga inte Louise! Du får inte klaga!"
Men jag överlevde osv...och sommaren är fortfarande min favorit årstid.
mm och sen lite Thåström på det.<3

jag blir så blind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0