Kärlek är för dom, dom som har tur.


Jag sitter för tillfället och äter en smaskig citron, like you do. Det må vara den suraste, hmm är citron en frukt eller grönsak?, anywho så blir jag glad av den. och det är ju bra!
Sen väntar en banan, för de fruktfantaster som undrar. Ojoj, nyttigt värre tänker kanske du och då kan jag berätta (alltså skriva) att vi är två!
(smasksmask)
Jag har förutom att smaska i mig goda frukter hunnit med att träna och bli attackerad av tusen flugor samt jobbat idag.
(smasksmask)
Peter (alltså min storebror) frågade idag vem artisten var som sjöng "Ack Sundbyberg". Jag borde egentligen inte blivit förvånad eftersom det är en mycket bra låt och Oskar Linnros en mycket intressant artist, samt att min bror tycks ha en bra musiksmak. Ändå blev jag det, förresten var det ju roligt att han frågade just mig. Min coolstatus steg när jag svarade "Amen det är han Oskar Linnros" (smile)
Nu funderar jag över (eftersom jag har tagit mig friheten att ladda ner hans album) att lägga in dessa låtar på ett USB och ge detta till min bror imorgon. Vi får se.
(smasksmask)
Förövrigt är det Världsungdomsspelen som ständigt snurrar runt i skallen denna veckan. Pooh, jag är nervös!


GRIS, grisars-rätt-i-samhället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0