Summer attraction pounding in my vains


Jag vaknade på tok för tidigt idag, minst två timmar innan klockan skulle ringa..och precis som ett litet barn låg jag sen i sängen och längtade till att dagen skulle börja. Ja, just det! Det är min födelsedag!
Förresten var det inte någon poäng att försöka sova när det då och då trillade in ett litet trevligt sms. Fast egentligen har jag ju inget emot det.
Sen har dagen liksom bara rullat på. Jag fick en ananas och världens största banan av mina vänner (bildbevis kommer nog sen, den är enorm) jag fick även lite annat smått och gott. Ack, dom känner mig så väl.

Nu ska jag slänga i mig ett päron och bege mig till träningen. njuter.se!

tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0