Vi kan gå genom eld.


Idag hade vi endast en lektion och ingen träning, detta resulterade i att vi fick en ledig eftermiddag och kväll till att göra absolut ingenting. Okej, vi har visserligen fysikprov imorgon så en del pluggande hade vi ju också framför oss. Men energiknippen som vi är, jag och MegaMaria, bestämde vi oss för att cruisa genom Malmö med Marias nya cykel. Det var nu äntligen dags för mig att utforska Malmö, på riktigt! Jag har ju trots allt bott här i nästan ett helt år!
Jag fick hur som helst bevittna det mesta som Malmö har ett erbjuda; Havet, fet skatepark, snobbkvarter, en massa fåglar (usch!), broar, turning torso, svt och faktiskt även ett brott.!

Det var hur som helst väldigt trevligt och faktiskt lite spännande!
Nu är jag trött och glad, trött för att vi cyklade i en timme och en kvart, glad för att det är friidrott på TV.

Nu! musiktips!! Oskar Linnros.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0