You can cry when you get older.


Jag sitter förtillfället och försöker få ordning på alla de planer jag har inför sommaren. Just nu är det Stockholm som lockar mest. Framför allt beyond retro! Gosh, det kommer bli fett! jäkligt fett!
Det blev nämligen bestämt att vi ska åka upp en dag tidigare, eftersom mamma ska på konferens i Stockholm på torsdagen. Jag följer givetvis med för en heldag av shopping och såklart...ÄVENTYR! (fett!)
Sen är det såklart DN-galan som gäller!

Men innan det Färöarna!! och världsungdomsspelen. fettfettfett!!

Jobbet har hur som helst rullat på.
Jag stör mig lite på att min nya klockar tickar så högt. (!)
..och jag saknar Malmö..lite...mycket...lagom.

'cause love hurts when you do it right, but you can cry when you get older.




Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är mer på stockholm och beyond retro?

2010-06-18 @ 23:36:55
URL: http://jousefin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är mer på stockholm och beyond retro?

2010-06-18 @ 23:36:55
URL: http://jousefin.blogg.se/
Postat av: louise

Just nu är det ju bara jag och mamma som ska upp där. ska du med eller!?

2010-06-20 @ 10:07:55
Postat av: Anonym

går nog inte, försöker hålla hårt i mina pengar. men vilken vecka är det? elin och johan ska upp, tror det är vecka 29!

2010-06-21 @ 19:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0