And some might exchange a glance But keep pretending to dance


Denna (regnia) morgon begav jag mig till Bjärnum, hör och häpna! Nej, inget ont om Bjärnum, dom har en fiskaffär. Hur som helst  var det dags för mig att besöka tandläkaren, eller som min gamla lärare så fiffigt kallade det; tandis. :S !
Eftersom bussarna här omkring endast går en gång i timmen fick jag lite spare time som man säger, och den spenderade jag hemma hos pappa. Turligt nog var han inte på jobbet så vi spelade lite piano tillsammans.

Efter en kortvisit hemma i Lehult begav jag mig åter söderut, mot Hässleholm!
Jag mötte ett gäng kompisar och vi invaderade några fik och jag skalde kastanjer.

Imorgon drar jag återigen söderut, mot Malmö!
Fresh!


Kommentarer
Postat av: stina

tjena louisefis! jag är back i bloggvärlden B) hoppas att allt är kalas! :)

2010-04-01 @ 17:54:40
URL: http://stinaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0