Hur mycket jag än tar finns det alltid lite kvar.


Det blev minsann en del bakslag idag. Men jag lyckades ändå vända dagen, och den slutade på topp. Det första bakslaget var att det idag var min tur att cykla över den där bron jag nämde i tidigare inlägg, som ni nog nu redan har listat ut gick det inte så bra. Jag körde rakt in i räcket och klämde handen! Lugn! lugn! jag klarade mig.
Efter det följde en del andra bakslag, men dom är det inte värt att jag nämner.

Sen drog jag vidare till stan och träffade Mega-Maria, jag köpte äntligen en ny vårjacka (skinnjacka) och nu återstår det endast ett par shorts och solglasögon för att jag ska vara fullt redo för sommaren.

Sen återstod dagens sista äventyr; Opera. Jag repeterar; OPERA! :O
Jag bestämde mig för att försöka gilla det hela och satte mig i hopp om att bli s.k; Blown away! Tyvärr blev inte så fallet, uttråkad och förvirrad lämnade jag stadsteatern efter en timmes opera, nu borde det nämnas att hela föreställningen varade i tre timmar.!!

I helhet en givande dag.


Vad var det nu vi sa, vi skulle ändra allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0