I think you should know you're my favourite worst nightmare!


I lördags åkte jag iväg på kalas, min mormor fyllde gammalt och det bjöds på vuxenmackor, så jag kände mig ganska stolt när jag nästan åt allt på mackan, respekt till mig! Som tur var bjöds det även på kladdkaka! Peeeeeew!

Jag hade fått uppgiften att vakta huset, som jag även gjort natten mellan fredag och lördag. Mästerligt förståss! No fear here!
Anywho....det var planerat att även denna natt skulle jag vaka över huset. Men storebror (+flickvän) erbjöd Tacos och filmkväll, det säger man banne mig inte nej till!
Jag lämnde över mitt ansvar till katterna, de är ju trots allt nattensjägare ergo de måste vara de bästa kandidaterna till att vakta huset när mästaren är borta.

Tacos var gott och filmen som blev filmerna var bra, jag sov där.

Idag ska jag plugga, åh.....

Det är så enkelt, nu vill jag ha dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0