I've seen love make a fool of a man.


Dagarna som varit har faktiskt varit bättre än förväntat.
Jag har prövat framtidensfinesser, shoppat loss på Entré och dragit på mig vårjackan!
..och idag gick jag och Natalie på lärarmässa, varför? Vi tar det från början;
När vi i onsdags stod och väntade på bussen såg vi hur människor vällde ut ur stadionmässan, kanske inte så intressant tänker du, MEN! dom hade fräsch tygkassar i fina färger. Jag sa till min kära äventyrkompanjon; "Ååh, jag vill väll också ha en färgglad tygkasse!" Turligt nog kände hon likadant.
Så idag tog vi oss in till Stadionmässan vilket var en bra grej eftersom vi fick en massa gratisstuff som tex en matlåda med nudlar i!!
Negativt var att de skämt jag drog och mitt sätt att skoja runtom dessa lärare inte riktigt uppskattades så mycket som jag hoppats, dom förstod nog helt enkelt inte....psssssss.


damn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0