Lev som en gris, dö som en hund.


Åh, jag tackar Markus Krunegård för att han avslutar min dag på bästa vis, ja och Boston tea party såklart. Nu tillbaka till min superawesome dag, eller har jag inte nämnt det ? Då kommer det nu; Saker och ting tycktes helt enkelt gå min väg; tåg, bussar, skola och ja, livet!
Blir det bakslag imorgon? Ja kanske det, men det kvittar idag.
Träningen var tuff men vi klarade det mästerligt.

På skolan var det temadag och inte bara det, jag och Maria försökte vara hiphop. Ärligt talat gick det nog sådär, men en fin insats var det minsann.
Sen sprang jag och Natalie (tycks vara vår grey) fram och tillbaka för att hinna med bussen, även detta blev mästerligt.

Ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0