There's space for us to shake, and hey, I like this tune


Natalie säger att livet blir så mycket bättre när man har shoppat/när man shoppar. Enligt mig har detta alltid känts som ett överdriv. Jag fick ont i fötterna, ryggen och jag tycktes aldrig hitta något, MEN! jag har under den senaste tiden blivit en ganska erfaren shoppare och börjar mer och mer gilla det, och kanske har Natalie rätt!?

Förövrigt har dagen varit väldigt bra och så även gårdagen, bortsett från att jag genomled det värsta provet jag någonsin upplevt. USCH!
Träningen går super!


I doubt my reply would be interesting for you to hear
Because I haven't read a single book all year

Kommentarer
Postat av: Jensa

Skönt att höra att träningen går bra.. Några nya träningspåers rent av??

Själv så har din mammas pass köttat sönder halva mig känns det som. Men nu är man ju på väg till teneriffa i drömmarna.. Och då ska man ju få leka lite i sandlådan.. så jävla gött

2010-03-24 @ 23:04:05
Postat av: Anonym

Hmm, mjaa..60kg i benböj smith är nog det som mest kan räknas som pers antar jag ;) Men! jag har även lärt mig rytmiskamångsteg hyfsat bra och intervallerna går framåt.

Teneriffa är inte långt borta! :D

2010-03-24 @ 23:07:42
URL: http://louisearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0