Inget är logiskt och inget är romantiskt, och det är så tragiskt.


Jorrå, idag sattes det nytt personbästa på knäböjen. Kalas!
En annan trevlig anekdot var att detta hände på Kemilektionen.
Jag städar och tvättar efter en laboration med syror, råkar hälla destilerat vatten på bänken varpå Johan säger (eller SurJohan om man så vill) "Aaah Saltsyra! Aaaaoohhoaaa saltsyra! Akta saltsyran! Saltsyra på bänken!!" (jag tittar konstigt på människan och han säger;) "Aaahaa, det var bara destvatten". och går sedan därifrån. slut.
huhu very funny!



Så jag springer tillbaks till dig.

Kommentarer
Postat av: anonym

Fan vad du är häftig! Har precis ramlat in på din blogg efter att ha hört din version av 'Jag är hos dig igen' på youtube, som förövrigt är hur bra som helst. Du verkar ha sånt djup som du verkligen vill släppa fram men som inte alla förstår. Känner igen mig så otroligt mycket i sånt du lyfter fram, du är så grym på att förmedla känslor och sinnesstämning trots att du bara är 17 år. Häftigt, keep it up!

2010-11-20 @ 03:28:03
Postat av: Anonym

Ojoj! Här sitter jag och blir alldeles till mig! Tack! Jag blir jätteglad! :D

2010-11-21 @ 08:59:19
URL: http://louisearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0