På diskotek, bapapaaa


Jag sitter för tillfället i lägenheten och funderar över hur lika orden tant och tönt är. Fast mest undrar jag nog vart min rumskompis är(?).
Det blev en sen kväll igår vilket såklart betyder kalas. Först hem till Josefin P för födelsedagskalas med tårta och sällskapsspel. Sedan vidare till Lund, vi vandrade i sisådär en halvtimme tills vi hittade fram till Håkan Hellström. Där skrek jag mig hes och förstörde mina fötter. Jag klämde till och med in en intervju med sydsvenskan.
Håkan var riktigt bra och människorna fina, ja jag uppskattade till och med killen som skreksjöng falskt i mitt öra. Hurricane Gilbert tog mig nästan till tårar och Kom igen Lena gav mig rysningar. Favoriten var nog ändå Nu kan du få mig så lätt.

För er cykelfantaster där ute! Min cykel är fixad. För 80kr klipptes mitt lås upp, det nya låset kostade dock desto mer. Men den svarta faran är tillbaka på vägen igen. (sing hallelujah!)

Dags för träning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0