Här under jorden finns sorg som ingen känt.


Jag har gjort ganska mycket denna vecka och en del ävenyr har de blivit. Således kan detta inlägg göras otroligt långt. Men, som så många gånger innan har jag varken tid eller ork att skriva ett så långt inlägg.
Här kommer en lista;
- Jag har varit på möte med klubben (känner mig väldigt sofistikerad)
- Jag har träffat Anders och Måns (från Anders och Måns) Veckans höjdpunkt!
- Jag har fotat och varit delaktig i ett snöbollskrig
- Jag har varit på julskyltning
- Jag har sett mitt livs största snöflinga

Därimellan har jag gjort sånt som i princip görs varje helg, alltså träning.





Du blir allt

Kommentarer
Postat av: visornas andan

vilken otroligt fin jacka du har!

2010-12-04 @ 11:20:04
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0