Samma gamla visa men vet inte vad det är för låt.


Har du hört den där låten "Don't stop never give up" med S club 7? I så fall kommer här en utmaning (challenge accepted?).
Sjung låten från "Dont't stop never give up" till "give it all back to you". Jag antar att det lät ungefär såhär;
Don't stop never give up, hmmh mhmhmhmmhhmhmmhm bring it all back to you!
För några veckor sen gjorde jag nämligen en mycket märklig upptäckt. Ingen kan texten! Alla har hört låten men ingen kan just den texten som är mellan Don't stop... och give it all back to you. INGEN!
Varför?
Kanske sitter du där hemma och säger! JO JAG KAN DEN! Kul för dig i så fall. Men vi dödliga här nere på jorden är helt borta. Eller?
Efter min upptäckt har jag inte heller vågat leta upp texten. Jag gillar gemenskapen av att inte kunna den och mystiken lever kvar. Vill du spräcka bubblan och lära dig texten, do so. Men sjung den inte för mig!

Annars då? Jo jag lagade en fantastisk kycklinggryta idag, om jag får säga det själv. Min cykel krånglade men vaktis hjälpte mig. Jag sprang fullt på träningen igen. Jag hade mys/TV-kväll med Natalie och Maria.

min katt är söt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0