From time to time in need to get down, unwind and just bumb and grind.


Jag har under dagen funderat över mina framtidsplaner, mina matvanor och driverse kemirelaterade frågor. Jag är otroligt trött över att ha vila och känner mig äckligt full av överskottsenergi, Jag MÅSTE träna! Imorgon har vi ultimatefrisbee! Dessutom har Natalie planerat in hel massa aktiviteter för denna veckan som förhoppningsvis är en aning idrottsinriktade. Jag MÅSTE träna!!
Eftersom vi imorgon har kemiprov har dagen liksom gått åt till att plugga och så vidare. Ska nog avsluta kvällen med en film, eller lite lätt träning! (?)
Överdriver jag? Kanske lite....




A little dirty never hurt anyone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0