If you give a little love you can get a little love of your own.


Jag sitter i min nya lägenhet, mitt hem osv. Jag har i och för sig inte officiellt flyttat än och det hela blev ganska hastigt och lustigt. När det blir så är det bra att ha biffiga vänner, och det har jag!
När jag sitter här och liksom gillar läget märker jag att jag även gillar sambolivet. Diskmedlet här luktar godare, akustiken är bättre och mysfaktorn en aning högre. Dessutom, och även framför allt så är min så kallade roomie otroligt bra, kanske till och med lite bäst!?
Annars då? Jo min pianospelade går framåt och jag försöker briljera på musiken med mina skills. Går sådär typ.

Aja, här kommer lite bilder istället..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0