Och jag behöver dig kanske mindre än jag gjort förr men mer än du någonsin fått veta

Och alla minnen som du blir kvar som
blir det täcke jag bäddar ner dig i
.
Du är som fjädrar.


Zlatanfebern har inte riktigt lagt sig än, dock har den inte heller förvärrats. Ikväll är det dags för match och flera av mina klasskamrater ska dit för att stilla sin "Zlatanhunger". För mig har dagen var ganska vanlig, vilket roligt nog är ganska ovanligt! Jag har köpt häftmassa, sånt gör man inte varje dag minsann! Ja och ärligt talat har det nog varit den konstigaste händelsen idag. Fast snart kommer MegaMaria hit och hon brukar göra vardagen spännande.
Lina (vår tyskaklasskamrat) är också här, det vankas kemiplugg och en labbrapport är på G(jag fick för övrigt google labbrapport för att kolla stavning!). Fast för tillfället sjunger vi freestyle och Natalie äter svenska äpplen, mums!

Nej som sagt, kemi vart det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0