Precis innan sömn, precis innan dröm.


Jag har under dagen gjort en så kallad utflyttning, men även en inflyttning. Jag märkte snabbt att jag under den korta tid jag spenderat i ettan lyckats samla på mig en massa skräp. Det kändes skönt att rensa ut allt! och det känns lite som en nystart. Detta ser jag sannerligen som något positivt. Jag har nämligen en tendens till att tröttna på saker och ting relativt fort. Jag behöver ständigt något nytt i mitt liv.
Annars då? Nej idag har jag bara flyttat. Min bror och mor kom och hjälpte mig, jag är tacksam! Vi avslutade det hela med middag ala thairestaurang.
Jag märkte att mitt lokalsinne ändå är relativt bra men att min mammas är..hmm..mindre bra.

Snart ska jag iväg på nattliga äventyr. Tröjan är mönstrad och kalasbyxorna är på, ja ni vet ju vad det betyder.



Vi växer ifrån med hastigheten
hos ljudet som just ljöd
genom väggar, genom täcke,
genom förväntningar, försvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0