Tiden talar inte för nån', tiden bryr sig inte om nån'. Den är olidlig och tyst, stöddig, tiden vet att den vinner till sist.


Hej!
Jag inledde dagen med kanske den bästa cyklingen till Latin ever! Detta följdes av musik som jag klarade galant med lite hjälp av norrmannen. Letionerna efter liksom flöt på och annars pratade vi mest om helgens äventyr. Jakob skrev hej på mitt knä och Mega fnissade (även jag) åt Håkon.
Sen vart det dags för träning. Eftersom vi har haft vila under de två senaste veckorna var jag otroligt peppad på att träna. Jag slängde i mig två frallor, därefter skrek jag på mina kompisar att skynda sig. Detta resulterade i att jag fick ont i magen. Träningen gick dock väldigt bra. Hårdträningen har börjat och jag diskuterade relationer mellan träd och människor med Jakob.

NU; ProViva och biologiplugg.


Du är som ett gammalt skämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0