Egentligen är du inte kär i mig, och egentligen är det okej med mig.


Jisses! Egentligen krävs det 10 sidor för att berätta om de senaste dagarna. Men ska jag vara ärlig har jag redan glömt en hel del, dessutom har jag inte ork att skriva och du har förmodligen inte ork att läsa ett sådant långt inlägg. Jag begav mig hur som helst till Västerås i fredags, tidigt som attan! For iväg med minibuss genom Sverigeland i hopp om att få någonslags superhjältekänsla.
Helgen rullade på, jag hejade fram mina FIG-kompanjoner. Jag träffade mina Finnkampskompisar och skapade nya vänskaper. Men framför allt gjorde jag en så in i nordens bra trestegstävling. Jag skuttade 12.48 och tog ett skol-SM silver. (hihi)
Efter tävlingen följde en jobbig dusch då jag försökte få bort min gröna ninjafärg. Jag är till min stora förvåning faktiskt fortfarande lite grön.

Imorgon åker jag till Ven. Varför? Ja ärligt talat frågar jag mig själv samma sak. Men jag har under kvällen övat in allsångslåtar och packat mina varmaste kläder samt en sovsäck....you do the math.

Aa just det! Igår var Mona Salin och hennes polare på skolan och snacka. Bara en liten anekdot.


..och jag hoppas att du ser mig nu. Och jag hoppas att du hör mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0