Fast vi inte vet vad som hänt så vet vi alltid vad vi känt.


Äventyr....
Ja äventyr är vad jag har sysslat med de två senaste dagarna. Jag åkte till Ven med klassen och våra ack så vilsna efterträdare. Jag, och förmodligen alla i min klass, såg detta som ett utmärkt tillfälle att sätta dessa ettor på plats. Dom skulle tuktas!!
Men (lite som Tony Irwing), precis när vår fantasi flödade som mest och vi skrattade våra bästa "evil laugh's" satte våra lärare stopp för det hela. Vilket resulterade i en fjuttig poängjakt. Damn you! Damn you all!
Resten av tiden spenderade vi åt att cykla till diverse ställen, varav ett blev hamnkocken, (som dumt och konstigt nog inte låg vid hamnenm något som jag och MegaMaria fick lida av) där tittade vi på fotboll. Men eftersom jag är aktivt ointresserad av fotboll såg jag det hela mer som ett tillfälle att värma sig och dricka en cola. Detta följdes nämligen av en kylig men även otroligt mysig kväll framför lägerelden. Ettorna drog omogna och sexistiska skämt, medans vi tvåor höll det mer rumsrent, ofcourse!  (hosthostochhöhö)
Vi drog även ut och tittade på stjärnorna, Mega tyckte att detta var slöseri på tid då jag likväl kunnat stanna vid tältet och tittat på henne istället. (torrt!) Hur som helst fick vi se en del kända stjärntecken men även Jupiter och plejaderna.

Ven-dagarna resulterade i kläder dränkta i rök, huvudvärk och lite nya kompisar.


lalalallalalalaaaa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0