Fast du missfärgar din tvätt är du den vackraste jag sett.


Jag lagar för tillfället kyckling dränkt i grillkrydda. Ssssmaskens.
Jakob (thesnake) var idag extra snuskig på träningen, han drog skämt om feminism och var bara allmänt snuskig. Detta ledde i och för sig till en extra rolig träning också.
Snart ska jag ge mig på att spela lite gitarr, vi kan ju säga att jag pluggar på estet så att jag sedan kan säga till mamma att jag har pluggat ikväll, hihi. Nej, men jag har faktiskt längtat hela dagen på att få sätta mig ner och spela lite, ja och ni sitter jag ner.
Imorgon är det torsdag vilket brukar betyda sovmorgon men imorgon är det dags för morgonträning klockan åtta. Jag är....lite peppad..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0