Take me home or take me anywhere!


Mina damer och herrar, vänner och personer i alla storlekar samt färger, idag är ingen vanlig dag! Nej! det är ingens födelsedag, eller jo någons är det väl men det är inte relevant i detta inlägg. Och det handlar minsann inte om frukt heller. Nej, anledningen till att denna dag är något ut över det vanliga är för att idag intog Zlatan Swedbank stadion, aka vår skola.
Landslaget hade en så kallat closed practice och NVID2, aka min klass, letade desperat efter ett tjuvtittarhål. Vi fann vad vi letade efter och därefter sprang Håkon genom skolkorridoren skrikandes "Jeg så Zlataaaaaan! Jeg så Zlataaaan!!!" (OBS! han är norsk)
Malmö har Zlatanfeber och sjukast av alla är Martin. Det enda han kunde tänka på under hela mattelektionen var att cirka 25meter bort tränade Zlatan och resten av landslaget. Ja den här dagen har sannerligen kretsat kring fotboll, själv visste jag inte ens vad vår förbundskapten hette något som jag senare fick klargjort för mig inte var okej. Vi går ju NV-idrott för bövelen!
Jaja, en bra dag har det varit och ikväll somnar jag till Jens Lekman.

Ny väska..

It's the opppsite of hallelujah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0