Can't you see that I adore you from the bottom of my blood pumping heart?


I lördags fick jag en tidig, betoning på tidig, födelsedagspresent; en siestabiljett av mamma och pappa. Den där sköna känslan av lugn i magen från i fredags växlade till längtan, ni vet det där sköna sommarpirret! och jag kan knappt bärga mig till den 2 juni! Jag lyssnar igenom alla de där fina låtarna från Billie the vision & the dancers skivor och dagdrömmer mig bort.
Nu tänker jag sätta mig med gitarren, låtsas att det är sommar och låta sommarpirret bilda ett fånigt leende på mina läppar.

och om du inte har sommarpirr i magen så kanske den här bilden kan få dig att le.
http://www.billiethevision.com/press/billie1bw.JPG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0