Gå så försiktigt du kan, dina ögon kan krossa min värld.


Ikväll är det match på stadion (aka vår skola). Ja och jag måste erkänna att jag blir glad och lite varm inombords när jag ser MFF-supportrarna. Inte för deras ölmagar och onödiga skrikande, nej! men för att deras tröjor har exakt samma färg som himlen, det är fint, liksom.. När det gäller själva fotbollen så är jag måttligt intresserad, men visst är det inte helt okej att säga så? I alla fall i mina kretsar. I klassen följer nästan alla fotboll och jag bor ju trots allt precis bredvid stadion. I höstas hörde jag till och med när de skrek "Hata! hata! hata Göteborg!" från stadion då jag satt hemma i lägenheten. Det är svårt att inte bry sig!
Annars är det mesta fint för tillfället. På min Iphone la jag in vädersrapporter från Spanian (Nerja), något som verkligen behövs då vi idag inledde den tyngsta träningsveckan. Snart är det 12 dagars träningsläger som gäller med en härlig träningsgrupp :)

http://www.dn.se/images/2011/04/01/MFF-guld-660.jpg
Det är varning för ras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0