If you are rock then I'll roll.


Anledningen till att bloggen har blivit tråkig är....äeeeee jag vet inte. Jag har faktiskt haft mycket att pyssla med och således mycket att blogga om. Men..äsch, vi struntar i ursäkter och börjar om.
Maria och Jakob har äntligen kommit hem från USA respektive Saudiarabien, jag har saknat dom! Igår var förövrigt Jakob på topp, försökte lära sig spela trumpet utan trumpet, ville bilda band och sånt. Efter träningen (första teknikpasset) åkte jag hem till Vittsjö, men först ett stopp i Hässleholm där Pete Thompson och Björn Kleinhenz spelade en liten konsert i Ebenesersalen. Det krävdes en låt från Pete för att mina ögon skulle bli våta. Tummen upp för båda två! och jag är en stolt lillasyster.
Idag är det Valbog, det kan du inte ha missat, jag sitter i Malmö och har pirr i magen. Jag ska in till Lund, tänkte att det kunde bli trevligt. Tydligen är jag inte den enda som tänker så och det är ju bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0