Strö lite socker på mig som bara du kan.


Just idag är jag så där nöjd med livet. Okejokej! allt är långt ifrån perfekt men saker börjar ordna upp sig, solen tittar fram och jag får en sån där skön känsla i magen. Allt är helt okej.
Jag fick hem mitt reparationskit till mina hörlurar idag och är förbannat nöjd. Om du har ett par portapro lägg denna hemsidan på minnet http://www.myportapro.com/ . Ja minsann, lite reklam har dom förtjänat.
Sen fick jag sällskap på tåget hem, vilket också gjorde att jag blev på bra humör. Den 50 minuter långa tågresan kändes plötsligt som 20 och den där sköna känslan i magen består. Idag vill jag krama hela världen.

Här tänkte jag lägga upp bilder från förra helgen men internet vill inte, typiskt!

Strö lite socker på mig, jag vill ha mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0