Jag var ingen, du var aprilhimlen


1. Jag sitter och studerar de två fönsterfixarna. Det ser lagom spännande ut och jag försöker hitta musik som de kanske kan gilla. Men vad gillar egentligen fönsterfixare för musik? Lisa Ekdahl – Öppna Upp Ditt Fönster vem vet liksom. Snart är dom klara, då ska jag sova. Jag sov äckligt dåligt inatt, drömde konstigt och vaknade hela tiden med en dålig känsla i magen.

2. Jag sitter i Bjärnum och har precis förflyttat mig från Malmö. I stan passade alla på att njuta av vårvädret. Helt plötsligt fick alla lust att dra på sig shortsen, brillsen och lågskorna. Alla tycktes få en vårspark i häcken just idag, för jag möttes ständigt av svettiga och flåsande joggare. Själv tränade jag som vanligt med gruppen, och som vanligt flippade jag och Sanna ut totalt. Det var skönt att få träna på stadion igen, lägga sig på banan och bara aaah! svettsvettsvett!
Tågresan hem blev också trevlig, mest för att jag fick fint sällskap men också för att handendärfarbrornsomkollarbiljetterochpratarihögtalarna var sådär fnissigt klockansexrolig.

Jag har en massa bilder som jag tänkte lägga upp från när jag och Susanna var och äventyrade. Men jag känner att både din och min blogglust börjar ta slut. Det får bli några andra bilder istället.
Här är en grej jag har köpt




..och jag hoppas att du ser mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0