Jag hatar när jag bryr mig om all kritik, men aldrig när dom säger att jag är unik.


Jag märker att jag verkligen uppskattar Vittsjö såhär på våren. Det känns mysigt, plus att jag inte behöver oroa mig över att väcka grannarna med min musik. I förmiddags gick jag ut och la mig på gräsmatten iförd endast underkläder för att sola. Åh! vad jag har saknat det. Det går liksom inte i Malmö.
Jag har spenderat 20 minuter hos tandläkare idag. Det kändes lite snopet när det tog längre tid att ta sig dit en vad själva besöket gjorde. Det roliga med bylivet är att tandläkaren minns vem man är, är det så i städer också kanske? Han tycktes veta allt från vilken gren jag pysslar med till vart jag går i skola. Jo visst blir det mest bara friidrottsprat men det har jag inget emot.
Kvällen blev fin då jag spenderade den med gamla skolkamrater nere vid getahålan. Vi grillade och jag gillade känslan av att bli kallas Lollo igen. Malmö har inte riktigt hakat på den. (fast i smyg gillar jag inte det smeknamnet!)

Här kommer självklart lite bilder. Sådär kul för er som har facebook.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0