Bara ducka svinga, ducka svinga


Hej! här har livet gått och blivit lite intressant minsan. Jovars, det har inte bara blivit sommarväder i skåneland, jag har även axlat rollen som sponsras idrottskvinna! (aeej ett till utropstecken är det väl värt) !
Jo för så här var det nämligen att jag begav mig till Puma i Helsingborg idag, förväntansfull och glad i hågen (vad är förresten hågen och varför är man glad i den?). Där fick jag och två andra friidrottare kika på de nyaste grejsen samt plocka lite smått och gott på lagret. Jag som har lite av det där dåliga svenska i mig skämdes när jag gick runt och fylde min enormt stora bag med kläder och skor. För visst anser vi, dumt nog, att vi inte riktigt är värda lyxliret och allt det där fina. Lagom ska det vara, frossa lagom, gärna mindre men aldrig mer. 
Jag försökte frossa lagom, fast lagom är dumt, det finns inte.
Den där rollen som sponsrad idrottskvinna fick jag endast axla en dag, ja fast kläderna har jag ju alltid kvar. Jag måste ändå säga att det var förbannat trevligt.

Jag är lat, bilder från dagen kommer imorgon.

I väntan på vadå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0