You are the place, and you can place me anywhere


Ja, här har det inte varit så mycket aktivitet på sistone. Jag beklagar! vad gör jag mer då? Jo jag sitter med solen i ögonen och dricker mjölk, lite så dära Lars Winnerbäck mysigt kan man säga. Fast jag lyssnar mest på electro, vid det här laget borde ni vara bekanta med min idag-lista på spotify (även fast jag bara har en subscriber) MEN jag länkar ändå. Idag Lite som soundtracket till mitt liv.
Igår åkte jag på utflykt med pappa. Vi åkte till hans hemtrakter, till ett så spännande ställe som Eljalt! Där fotograferade jag, hade picnik och liksom bara njöt av vårvädret. I bilen berättade pappa historier från barndomen och jag lyssnade som ett barn lyssnar på godnattsagor. Det var så trevligt så.
Som ni nog förstår tog jag en hel drös med bilder och som alltid är jag för lat för att lägga upp dom på en gång. Jag sitter dessutom vid fel dator. Ni lyckligt lottade som är vän med mig på facebook kan ju ta sig en titt där istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0