Han är så trött på varje färdig formulerat svar och deras clowneri och pretentiösa gravallvar


Ja här har det minsann hänt saker sen sist!
Pappersbruket hette StoraEnzo och var sådär lagom kul. Nej egentligen var det nog mina klasskamrater som gjorde det roligt och det faktum att pappersarbetarna kallade papper för ris (?) Dessutom hade guiden en festlig dialekt, sånt uppskattar jag, OCH vi blev bjudna på Hallonsoda och pannkakor.  Barnsligt gott!
Därefter tränade vi och jag slog nytt personligt rekord i benböj, resultatet håller jag hemligt.
Mellan 18-20 var det REA i stan och jag var såklart där med Natalie och Maria. Jag fyndade en massa grejs vilket även mina vänner gjorde. Ja roligt var det men det var även väldigt kallt och idag var både jag och Natalie (rumskompisen) sjuka. Vilket leder mig vidare till dagens äventyr.
Det blev ingen träning för min del så jag tog ett tidigare tåg, 14.45 för att var mer exakt. Jag blev sedan informerad om att tåget inte skulle gå mellan Eslöv och Hässleholm eftersom det låg träd över rälsen. Tåget skulle hur som helst ersättas av buss men i Eslöv stod där inga bussar. Jag och säkert 400 andra resenärer fick stå på perrongen och vänta. I början fnissade och log jag åt folks irritation och mindre utbrott men efter en och en halvtimme i kylan var det inte roligt längre. Jag lyckades till sist tränga mig på en buss för att sedan få sitta på golvet, fast det var faktist lite mysigt. Ja och av någon anledning klarade jag av att hålla humöret uppe under hela resan.
(Runt klockan 19.00 var jag hemma i Vittsjö. Denna resa brukar inte ta mer än två timmar)

Här kommer det bilder på saker jag fyndat!




(T-shirtstore, Humana, BikBok)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0