Händer, händer, händer, älskling vad händer?


Åh Malmöfestivalen. Inget gick som planerat i helgen. Vi snurrade runt hela stan och mina skolkamrater fick visa upp sina lägenheter varpå en soffa gick sönder. Jag och Sussie gjorde vår första utgång i Malmö och även fast musiken var lam så hade vi väldigt trevligt.
Igår blev det desto fler konserter, och jag vet att alla var helt galna i Veronica Maggio men jag var så trött och känslan av beentheredonethat gjorde att Billie the vision and the dancers blev kvällens höjdpunkt för min del.
Idag har det rullat på med träning upprop och faktiskt ytterligare ett upprop. Allt gick bra och min nya mattelärare såg ut som en twisterglass. Kvällen har jag spenderat med Lina, vem är Lina? Lina flyttade hit från Tyskland för ungefär ett år sen, och hör och häpna! hon är DJ! Det blev en massa prat om electro, house och allt sånt där. musik, musik, musik. Nu är jag trött. Nej, jag har varit trött hela dagen. slut.


Vad har man annars webbkameran till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0