Dom vill ha allt som natten kan ge, men jag vill bara att du ser mig.


Okej bloggen, människor. Jag ska sluta klaga över hur lite jag bloggar, ni har säkert redan vant er. Så här är det i alla fall, julafton var bra, väldigt bra. Bästa julklappen? hm svårt att säga, fast jag tror faktiskt att jag fick den allra bästa klappen dagen innan själva julafton. Mer om det kan jag berätta senare. (lite av en sån här) (just det! en cliffhanger) Annars var julafton lugn, kusiner och dess barn var trevliga, traditionerna höll i sig och min bror somnade till Kalle Anka. Så fort julfirandet var över skyndade jag mig till Malmö och spenderade två dagar till shopping på mellandagsrean. Jag blev väldigt nöjd med mina inköp och kanske, om jag får tid över, så trillar det in några bilder här lite senare (hatetobreakittoyaa! men senare är förmodligen aldrig). Just idag fick jag sällskap av Erika och Sussie i stan. Det var bra för det var kul. Inte svårare än så. Jag hann även med en stresslunch med Maria.
Anledningen till varför jag bloggar just idag är för att, A; jag lovade återigen Sussie att jag skulle göra det. Om jag inte passar mig så tar hon nog snart över hela bloggen! och B; jag kommer förmodligen inte ha möjlighet att blogga något innan det nya året rullar in. Nyår firas i Linköping.
Nu vet ni det.

hepårhe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0