Som du gjorde mig, som gjord för dig


Imorgon, mina vänner! imorgon är det. Jag vet inte hur exalterad jag är över detta, jag fick senast i onsdags lite pinsamt fråga om julafton var på fredag eller lördag. Nu vill jag inte att ni ska få fel uppfattning här, jag tycker faktiskt om julen. Speciellt nu när alla julklappar är köpta och julmaten ligger i kylskåpet. Att det inte har snöat något känner jag inte som något förlust, fast inte som någon vinst heller. Mig kvittar det. Nä, okej, nu ljög jag. Lite snö på själva julafton hade ju varit trevligt.
De senaste dagarna har varit händelserika, ja faktiskt! Igår till exempel, så trillade vi ut på stan. Gratis inträde på Etage lockade och efter många om och men hamnade vi tillslut där. Dansade till gamla shlager och disco dängor, tyckte livet var ganska kul och blev äckligt trötta.
Men som sagt, imorgon...

Här kommer lite bilder från instagram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0