Det är något konstigt med dig, något annorlunda med oss.


Jag har idag, söndag, inte gjort sådär fruktansvärt mycket. Fast enligt mig är det en söndagsregel, gör så lite som möjligt liksom. Fast att ligga hemma i soffan/sängen/pågolvet hela dagen kändes bara för tråkigt. Sååå, efter lite disk och allsång/disco i längenheten begav jag mig mot stan eller rättare sagt entré, mest för att bussen som går dit kom först. Bussen av överfull och så även entré, och inte var det överfullt av trevliga människor heller! Nej, det var gamlingar som gick för långtsamt, barnfamiljer vars barn springer omkring just överallt! och dagenefter ungdomar som klättrar på busskurer (de sistnämda tyckte jag dock var lite roliga också). Nej, jag spenderade nog en timme på entré men sen åkte jag hem, trött och frusen.
När jag kom hem insåg jag hur förbannat skönt det är att bara vara hemma och myza. mmmm..

(Jag märker att jag allt som oftast har glasögon på bilderna här på bloggen, jag tror att jag känner mig lite mer disco då.)


Jag slutar aldrig jaga dig. Det är något annorlunda med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0