Drömde om dig inatt igen, måste vara för att du är känd.

Jag försöker komma på orsaker till att höra av mig

JSM är slut och sista dagen blev trevlig även den. Jag hejade fram mina kompisar och träffade som alltid trevliga friidrottare. Nu ligger jag i sägen och tänker nog bänka mig här resten av dagen. Åh vilken latmask jag är. En veckas träning ligger framför mig och till helgen är det senior SM som gäller. En bonustävling kan man säga.
Jag är så sjukt opepp på att göra något vettigt just nu. Försöker fördriva tiden med filmer och bloggande. Låter depp! vill att någon ska ta tag i mig. Tills dess, Tack och hej leverpastej. (blev sugen på det nu, typizzzkt!)



Förbjudet är spännande, kommer aldrig kunna låta bli dig
Du är allt jag ser och hör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0