Du är så Delelelelelelelelikat, jag vill ha dig väleleleleleleleleldigt snart!


Jag sitter och äter onyttigt, det är okej. Säsongen är slut och jag avslutade den dåligt. Jag var i otroligt bra form och tekniken i hoppningen var förbannat mycket bättre än tidigare, fast vad spelar det för roll om man missar plankan med en halv meter! Känslan kan endas beskrivas med en massa svordomar, men eftersom detta är en (väldigt) seriös, barnvänlig och stilren blogg (höhö) så tänker jag bara skriva, JÄRNSPIKAR!
Eftersom mina träningskompisar hade en veckas vila förra veckan förväntade jag mig att det samma skulle gälla för mig, ja fast denna veckan dårrå. Jag hade fel, på onsdag är det pået' igen. Fast jag klagar inte, det är så tråkigt att bara sitta hemma ändå. Jag vet absolut inte vad jag ska göra just nu! Jag behöver semester!

Det får bli en sötizbild på Håkan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0