Du når mig varje dag. Tar dig in i mitt liv som ett jävla virus.


Jag sitter i sängen och fryser om mina fötter. Det är inte konstigt att jag fryser, jag har cyklat fyra kilometer hem från skolan i motvind. Förövrigt verkar det som om jag har motvind vart jag än cyklar nu för tiden. Det låter djupt fast det är det inte, bara kallt..och tröttsamt.

På kemilektionen var jag dum nog att börja fnissa åt ordet metanal och sedan även etanal (ett anal). Det var dumt för att läraren inte gillade det (OBS! tyckte att jag hade kissochbajshumor) och för att jag inser att det var en aning omoget. Äääh va fan! det är så kul att fnissa så det gör inget.

På mattelektionen frågade jag 118800 vem jag var och fick svaret;
"Louise är en tjej med stor potential med som inte kommer fram riktigt här i livet.
Hon är otroligt charmig och söt men är aningen blyg för att få folk att förstå hennes karisma och intelligens.
Med lite mer skinn på näsan och mer självförtroende kan hon gå hur långt som helst och bli precis vad hon vill."
Jag vet att detta kanske inte stämmer men! jag gillade det så mycket att jag kommer inbilla mig att det gör det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0